Кабмін схвалив нові правила подачі гарячої води: що змінилось

Українці отримуватимуть якісні послуги з постачання гарячої води, а у випадку порушень зможуть оскаржити оплату. Кабмін схвалив нові правила щодо якості та оплати.

Про те, що взаємовідносини між виконавцем і споживачем стануть врегульованими, повідомив у телеграмі прем’єр-міністр Олексій Гончарук передає 24канал.

Ми встановили чіткі параметри до якості послуги, зокрема, температура має бути в межах 50-75 градусів за Цельсієм. Крім цього, визначили порядок оплати послуги та типові договори, – зазначив прем’єр-міністр.

За словами Гончарука, це дасть можливість українцям вимагати якісні послуги, а у разі їх неотримання мати право на перерахування вартості.

Що передбачають нові правила

  • Виконавець послуги забезпечує постачання води з відповідним рівнем безпеки, температури (50-75 градусів) та величини тиску. Якщо температура води опускатиметься нижче 50 градусів, таку воду вважатимуть холодною.
  • Визначили також порядок обліку води, обслуговування лічильників та передачі їх показників.
  • Внормували зняття контрольних показників з приладів обліку.
  • Українці зможуть скаржитися на неякісні послуги. Якщо на скаргу не відреагують протягом кількох днів, то претензії споживача за законом вважатимуться задоволеними.

Від системи, коли діяв один вид договору, переходять до системи різних видів договорів для кожного конкретного будинку. У Постанові затвердили типові договори надання послуги з постачання гарячої води:

  • з індивідуальним споживачем про надання послуги з постачання гарячої води;
  • колективний договір про надання послуги з постачання гарячої води;
  • договір з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання гарячої води.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.